|PemFolow Kelip-Kelip|

Thursday, March 29, 2012

hikayat 234 - Cerita Minggu Lepas Punya.


Minggu lepas, saya lupa berapa haribulan nya telah di adakan satu test untuk English Proficiency. Memandangkan saya tak berapa nak fluent so saya pun mendaftarkan diri untuk mengambil ujian tersebut. Di ikuti dengan my 2 friends, Aza dan Lyn.

Begini. Di kantor ku, HR telah melayangkan sebuah email kepada semua staff berkenaan Kursus English Proficiency For Business di mana kursus ini akan mengajar kita yang kurang ajaran ini berkenaan English, dari tatabahasa dan segala mak nenek dia buleh ajar. Jadi dengan naif nya saya telah mendaftarkan diri. Lalu, email seterusnya di layangkan memaklumkan akan di adakan satu ujian sama ada kita layak atau pon tidak untuk kursus tersebut, dah pandai kalu, tak payah kasi ajar la.. Itu macam.... faham?



Saya eksaited. Begini.




Dan begini lah kertas ujian nya..





Dan kami,begini lah sebelum ujian nya.... from left, Aza, Me and Lyn.





Ok now dah seminggu. Result masih belum out. Tapi perasaan nya di atas adalah seperti masuk dewan peperiksaan. Macam mase kat Uni dolu-dolu. Hee...

Sentap mak tau tak. Kursus bermula bulan April, katenye... Sampai sekarang result tak keluar lagi. Terasa macam esei aku dalam tu markah die 100% padahal dok mencarut hape pon tak tahu lah. Nebess katenye......


regards,

Kakuna


No comments: