|PemFolow Kelip-Kelip|

Wednesday, January 13, 2010

hikayat 106 - Jika Aku Diberi Peluang itu,Akan Ku Ubah Semuanya..!

Namun,peluang itu tak mungkin aku dapat. Hmm...[sigh]..Come on..Aku sangat letih. Letih bila nak fikir masalah orang lain,sedangkan masalah aku sendiri still pending. Aku letih sangat...

[Mari kita besesi bahasa dalam keadaan emo sikit..Sikit je..Hehehe..]

Aku tak mampu nak mempuaskan [betol tak ayat ni..??] hati semua orang. Aku akui. Aku manusia biasa. Aku hanyalah hamba yang memang bukan kadang kadang,tapi selalu buat silap. Tapi, kalau ape yang aku buat sebelum ni tak nampak oleh kamu, dan kamu mahu seterusnya menyalahkan aku dalam perkara ini,aku terima. Terima kasih.

Dan kalau ape yang bakal aku buat nanti,boleh menyenangkan hati kamu,instead of aku yang terkena akibat dan tindakan sehinggakan menabur pasir dalam periuk nasi sendiri,aku terima. Terima kasih.

Aku letih nak fikir. Aku letih nak timbang tara. Aku letih dengan semua. Semua yang sikit pun tak menyenangkan hati aku. Kalau kamu rasa ini memang salah aku. Aku terima. Terima kasih kerana terus terusan berfikiran begitu. Dan terima kasih kerana menjadikan aku batu sandaran untuk kamu melepaskan segala amarah kamu. Terima kasih kerana sikit je peluang yang kamu beri untuk aku menyatakan simpati namun kamu tak hargai. Dan terima kasih, kerana buang aku begini.

Enough said..








note: dan terima kasih kerana menjadi kawan yang sebegitu..
kakuna : Sedikit emosi yang tak berapa nak tenteram..!!

2 comments:

pucek_85 said...

jgn letih2 cik kekunang.....kalo letih igt muker aku ni....huhuhuh..

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

Pucek85 - waaaaahhhahaah....idup lg ko ye tim..? hahahahahaha..weh,pe cite?? amboi..senyap je dok sane,.,huhuh....:p

ye la..aku mmg ingt muke ko tuh...ingat mee goreng..yummm..yumm...:p