|PemFolow Kelip-Kelip|

Friday, January 15, 2010

hikayat 107 - When My Bored Reached The Limit..part I


Semalam agak jahanam jugak bagi aku. Balik keje lambat, naik bas last dan tak boleh tidur sebab kaki yang terseliuh ni berdenyut2 pulak.Batuk pun same, nak mengada ngada datang balik. Bena Expectorant memang tak jalan..! Wat addict aku je lagi ade la..


Malam tadi.setelah berperasaan boring dan bowsan yang teramat sangat,aku pun taip la messege kepada Fesbuk aku untuk apdet status... cehh..~~~!!


"..I let myself busy over office workload,instead of fesbuking..deym,what a liar..S***~!!.."


Hahahaha...Rajin kan? Bawak balik keje ofis ke rumah..? Nak buat ape lagi, kunun kunun busy la..Sambil wat keje sambil dengar radio.. Huh,terasa macam cekgu pun ade.. Macam arkitek tu tinggi sangat angan tu beb..!! Pastu sambil makan nuget tempura RAMLY + air kopi.. Heaven...!!

Siyes,i am deadly boring.....~~!!!








kakuna : Cik Ezza balik and tanye aku tengah buat assingment ke..Hahahahaaha.....

No comments: