|PemFolow Kelip-Kelip|

Wednesday, November 2, 2011

hikayat 207 - Its Scarrrrryyyyy~~


Mybe today is just random post. I remember, last Saturday that i went to Midvalley Megamall. Mujur mase tu cinema kat situ tak terbakar. Sbb baca paper hari ni cinema kat sana terbakar. Ye dak? Aku rase la sebab dalam gambar tu view macam kat mid je. Ok,fine. cut it short.

Ok. As you all know, perkhidmatan KTM ke Seremban (di stesen KL Sentral) tersangat lah ramai umat nye. Seriously aku rasa macam nak patah balik umah Smart sebab tak sanggup nak naik. But, at the end sebab dah janji dengan AG, so ku teruskan perjalanan.

Dah dapat naik train. Off to Midvalley. Keluar train and nak naik tangga untuk menyeberang ke Midvalley tu, i saw jerky lil' Nigga and poor lil' lady kat tangga tu. And, and right in front of my eyes, CUPPPPPP!! That jerky lil' Nigga pegi cium pempuan tu! DAmn~!! Hey, tengah-tengah crowded ni weh. And, aku even though im just passing by,tapi terdengar la perempuan ni cakap "..eee,malu la aku,bodoh bangang (die cakap dengan kawan die kat sebelah die merujuk kepada insiden di diciom nigga tu)..". Aku dengar dengan jelas.

Hey! Kesian dowh kat kau. SEdihhhhhh tengok ko macam tu. Nigga tu pulak memang muka tak bersalah. Perempuan itu melayu dan pakai tudung. Kesiannn kat kau..tu je aku nak cakap.

Sebab masa tu tengah kejar masa,AG plak dah tunggu lama kat Mid,aku jalan cepat2..


Tapi, SEDDDDDIIHHHHH Dowwwhhh aku tengok kau.. Jangan la obvious sangat,macam bangsat!






Note : Picture credit to mynewshub . Its does make sense. pathetic... T__T



regards,


Kakuna

2 comments:

Ain Zulaikha said...

diaorang ni mmg tak de hormat kat negara kita agaknya, takpun baru bercinta kah kah kah..

kAkUnA_tHe KeLip KeLiP said...

AinZ,
yes..tau takpe..meluat gak tgk org melayu kite layan diorg and kesian kt org melayu kite...isk..isk.. T__T